Zomercompetitie 2016
dinsdag 24 mei 2016 00:00

De maanden juni, juli en augustus zijn ook in 2016 gereserveerd voor de zomercompetitie. Iedere schaakliefhebber die niet op het strand ligt en niet op de camping zit kan deelnemen. Ook dit jaar is de leiding van deze competitie in handen van Gert-Jan en Ronald. Gedurende de zomer kan elke deelnemer verdeeld over 12 avonden 7 ronden spelen. Minder spelen verkleint de kans op de titel omdat er absolute totalen berekend worden.

Spelers die 7 ronden gespeeld hebben kunnen doorspelen om punten van de tegenstander te pakken. Wat een speler scoort nadat deze 7e rondes heeft gespeeld telt voor zijn eigen resultaat niet meer mee.

In onze locatie is er de mogelijkheid om bij goed weer buiten te schaken, dat zal indien mogelijk ook zeker gebeuren.

Net als vorig jaar zal de nadruk liggen op het open karakter van de zomercompetitie, we hopen dus veel huisschakers te mogen ontvangen. De titel zomerkampioen van Leusden is voorbehouden aan leden van de schaakvereniging Leusden.

Laatst aangepast op dinsdag 24 mei 2016 05:32